Taggar

, , , ,

Min dotter & sambos blogg!

Foton, Milla Juni & Eddie

Tyvärr blev det ingen promenad ner igår kväll till samtalsgruppen på spädbarnsfonden..

Andreas va helt sjuk av oro o ångest inför detta stackarn..
Så jag kände att jag kan inte tvinga med honom bara för att jag vill det, vi e ju två om det här..

Så vi fick boka av i sista sekund..
Men jag hoppas han känner sig lite mer redo efter jul kanske ifall de startar en ny grupp..

Jag tror det e väldigt bra, eller kommer att kännas väldigt bra att träffa de andra föräldrarna..

Igår fick jag en pysselattack igen..

Gjorde en liten krans till Milla Juni med mossan o grenarna som jag plockade härom dan..

Den e inte riktigt klar ännu ska sätta på lite mer kottar o grejer, ja vi får väl se hur den blir..

Sen började jag måla lådor igen..
Ränder..
Prickar..
Hjärtan..
Ja allt möjligt, målade allt som snurrade runt…

View original post 134 fler ord